Ramowy rozkład dnia

Jesteśmy znani z różnorodności naszych zajęć oraz świetnych wychowawców.

Wszystkie zajęcia w przedszkolu są zorganizowane w zabawny sposób, aby jak najbardziej zainteresować i zaangażować dzieci. Plan zajęć został zaprojektowany w taki sposób, aby poświęcać uwagę na naukę.

Poniedziałek

  • Schodzenie się dzieci

    -

    „Radosny poranek” Zabawy i gry wynikające z własnej aktywności dzieci (zabawy manipulacyjne, konstrukcyjne, dydaktyczne)

  • Praca indywidualna z nauczycielem

    -

    (ćwiczenie percepcji wzrokowej, słuchowej, grafomotorycznej). Zabawy ruchowe i integrujące grupę. Ćwiczenia poranne, Ćwiczenia i zabawy logopedyczne

  • Śniadanie

    -

    Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne

  • Zajęcia dydaktyczne

    -

    stymulujące i wspomagające rozwój dziecka, zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego (zajęcia zorganizowane, inspirowane i prowadzone przez nauczyciela)

  • II śniadanie

    -

  • Swobodna aktywność dzieci

    -

    w oparciu o ich spontaniczną aktywność

  • Zabawy językowe

    -

    język angielski

  • Pobyt dzieci na świeżym powietrzu

    -

    spacery (zajęcia sportowe w terenie) w przypadku niesprzyjającej pogody gry i zabawy ruchowe w sali. Prowadzenie obserwacji przyrodniczych, zajęcia artystyczne, zajęcia dodatkowe

  • Obiad cz. I (czynności higieniczne, mycie zębów)

    -

    Czynności organizacyjne, porządkowe, higieniczne i sanitarne związane z przygotowaniem do obiadu ( pogadanka na temat zdrowego sposobu i stylu życia)

  • Relaks, słuchanie książek czytanych przez nauczyciela, bajek i opowieści

    -

    Zabawy swobodne, praca kompensacyjno – stymulacyjna.

  • Swobodna aktywność dzieci

    -

    w kącikach zainetresowań. Zajęcia dodatkowe.

  • Obiad cz. II

    -

    Czynności organizacyjne i samoobsługowe związane z przygotowaniem obiadu.

  • Swobodne zabawy dzieci oparte na ich spontanicznej aktywności

    -

    (zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastyczno–konstrukcyjne). Zajęcia dodatkowe.

  • Podwieczorek

    -

  • „Wesołe popołudnie”

    -

    zajęcia o charakterze wychowawczym, swobodne zabawy dzieci oparte na ich spontanicznej aktywności. Rozchodzenie się dzieci.

Wtorek

  • Schodzenie się dzieci

    -

    „Radosny poranek” Zabawy i gry wynikające z własnej aktywności dzieci (zabawy manipulacyjne, konstrukcyjne, dydaktyczne)

  • Praca indywidualna z nauczycielem

    -

    (ćwiczenie percepcji wzrokowej, słuchowej, grafomotorycznej). Zabawy ruchowe i integrujące grupę. Ćwiczenia poranne, Ćwiczenia i zabawy logopedyczne

  • Śniadanie

    -

    Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne

  • Zajęcia dydaktyczne

    -

    stymulujące i wspomagające rozwój dziecka, zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego (zajęcia zorganizowane, inspirowane i prowadzone przez nauczyciela)

  • II śniadanie

    -

  • Swobodna aktywność dzieci

    -

    w oparciu o ich spontaniczną aktywność

  • Zabawy językowe

    -

    język angielski

  • Pobyt dzieci na świeżym powietrzu

    -

    spacery (zajęcia sportowe w terenie) w przypadku niesprzyjającej pogody gry i zabawy ruchowe w sali. Prowadzenie obserwacji przyrodniczych, zajęcia artystyczne, zajęcia dodatkowe

  • Obiad cz. I (czynności higieniczne, mycie zębów)

    -

    Czynności organizacyjne, porządkowe, higieniczne i sanitarne związane z przygotowaniem do obiadu ( pogadanka na temat zdrowego sposobu i stylu życia)

  • Relaks, słuchanie książek czytanych przez nauczyciela, bajek i opowieści

    -

    Zabawy swobodne, praca kompensacyjno – stymulacyjna.

  • Swobodna aktywność dzieci

    -

    w kącikach zainetresowań. Zajęcia dodatkowe.

  • Obiad cz. II

    -

    Czynności organizacyjne i samoobsługowe związane z przygotowaniem obiadu.

  • Swobodne zabawy dzieci oparte na ich spontanicznej aktywności

    -

    (zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastyczno–konstrukcyjne). Zajęcia dodatkowe.

  • Podwieczorek

    -

  • „Wesołe popołudnie”

    -

    zajęcia o charakterze wychowawczym, swobodne zabawy dzieci oparte na ich spontanicznej aktywności. Rozchodzenie się dzieci.

Środa

  • Schodzenie się dzieci

    -

    „Radosny poranek” Zabawy i gry wynikające z własnej aktywności dzieci (zabawy manipulacyjne, konstrukcyjne, dydaktyczne)

  • Praca indywidualna z nauczycielem

    -

    (ćwiczenie percepcji wzrokowej, słuchowej, grafomotorycznej). Zabawy ruchowe i integrujące grupę. Ćwiczenia poranne, Ćwiczenia i zabawy logopedyczne

  • Śniadanie

    -

    Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne

  • Zajęcia dydaktyczne

    -

    stymulujące i wspomagające rozwój dziecka, zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego (zajęcia zorganizowane, inspirowane i prowadzone przez nauczyciela)

  • II śniadanie

    -

  • Swobodna aktywność dzieci

    -

    w oparciu o ich spontaniczną aktywność

  • Zabawy językowe

    -

    język angielski

  • Pobyt dzieci na świeżym powietrzu

    -

    spacery (zajęcia sportowe w terenie) w przypadku niesprzyjającej pogody gry i zabawy ruchowe w sali. Prowadzenie obserwacji przyrodniczych, zajęcia artystyczne, zajęcia dodatkowe

  • Obiad cz. I (czynności higieniczne, mycie zębów)

    -

    Czynności organizacyjne, porządkowe, higieniczne i sanitarne związane z przygotowaniem do obiadu ( pogadanka na temat zdrowego sposobu i stylu życia)

  • Relaks, słuchanie książek czytanych przez nauczyciela, bajek i opowieści

    -

    Zabawy swobodne, praca kompensacyjno – stymulacyjna.

  • Swobodna aktywność dzieci

    -

    w kącikach zainetresowań. Zajęcia dodatkowe.

  • Obiad cz. II

    -

    Czynności organizacyjne i samoobsługowe związane z przygotowaniem obiadu.

  • Swobodne zabawy dzieci oparte na ich spontanicznej aktywności

    -

    (zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastyczno–konstrukcyjne). Zajęcia dodatkowe.

  • Podwieczorek

    -

  • „Wesołe popołudnie”

    -

    zajęcia o charakterze wychowawczym, swobodne zabawy dzieci oparte na ich spontanicznej aktywności. Rozchodzenie się dzieci.

Czwartek

  • Schodzenie się dzieci

    -

    „Radosny poranek” Zabawy i gry wynikające z własnej aktywności dzieci (zabawy manipulacyjne, konstrukcyjne, dydaktyczne)

  • Praca indywidualna z nauczycielem

    -

    (ćwiczenie percepcji wzrokowej, słuchowej, grafomotorycznej). Zabawy ruchowe i integrujące grupę. Ćwiczenia poranne, Ćwiczenia i zabawy logopedyczne

  • Śniadanie

    -

    Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne

  • Zajęcia dydaktyczne

    -

    stymulujące i wspomagające rozwój dziecka, zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego (zajęcia zorganizowane, inspirowane i prowadzone przez nauczyciela)

  • II śniadanie

    -

  • Swobodna aktywność dzieci

    -

    w oparciu o ich spontaniczną aktywność

  • Zabawy językowe

    -

    język angielski

  • Pobyt dzieci na świeżym powietrzu

    -

    spacery (zajęcia sportowe w terenie) w przypadku niesprzyjającej pogody gry i zabawy ruchowe w sali. Prowadzenie obserwacji przyrodniczych, zajęcia artystyczne, zajęcia dodatkowe

  • Obiad cz. I (czynności higieniczne, mycie zębów)

    -

    Czynności organizacyjne, porządkowe, higieniczne i sanitarne związane z przygotowaniem do obiadu ( pogadanka na temat zdrowego sposobu i stylu życia)

  • Relaks, słuchanie książek czytanych przez nauczyciela, bajek i opowieści

    -

    Zabawy swobodne, praca kompensacyjno – stymulacyjna.

  • Swobodna aktywność dzieci

    -

    w kącikach zainetresowań. Zajęcia dodatkowe.

  • Obiad cz. II

    -

    Czynności organizacyjne i samoobsługowe związane z przygotowaniem obiadu.

  • Swobodne zabawy dzieci oparte na ich spontanicznej aktywności

    -

    (zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastyczno–konstrukcyjne). Zajęcia dodatkowe.

  • Podwieczorek

    -

  • „Wesołe popołudnie”

    -

    zajęcia o charakterze wychowawczym, swobodne zabawy dzieci oparte na ich spontanicznej aktywności. Rozchodzenie się dzieci.

Piątek

  • Schodzenie się dzieci

    -

    „Radosny poranek” Zabawy i gry wynikające z własnej aktywności dzieci (zabawy manipulacyjne, konstrukcyjne, dydaktyczne)

  • Praca indywidualna z nauczycielem

    -

    (ćwiczenie percepcji wzrokowej, słuchowej, grafomotorycznej). Zabawy ruchowe i integrujące grupę. Ćwiczenia poranne, Ćwiczenia i zabawy logopedyczne

  • Śniadanie

    -

    Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne

  • Zajęcia dydaktyczne

    -

    stymulujące i wspomagające rozwój dziecka, zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego (zajęcia zorganizowane, inspirowane i prowadzone przez nauczyciela)

  • II śniadanie

    -

  • Swobodna aktywność dzieci

    -

    w oparciu o ich spontaniczną aktywność

  • Zabawy językowe

    -

    język angielski

  • Pobyt dzieci na świeżym powietrzu

    -

    spacery (zajęcia sportowe w terenie) w przypadku niesprzyjającej pogody gry i zabawy ruchowe w sali. Prowadzenie obserwacji przyrodniczych, zajęcia artystyczne, zajęcia dodatkowe

  • Obiad cz. I (czynności higieniczne, mycie zębów)

    -

    Czynności organizacyjne, porządkowe, higieniczne i sanitarne związane z przygotowaniem do obiadu ( pogadanka na temat zdrowego sposobu i stylu życia)

  • Relaks, słuchanie książek czytanych przez nauczyciela, bajek i opowieści

    -

    Zabawy swobodne, praca kompensacyjno – stymulacyjna.

  • Swobodna aktywność dzieci

    -

    w kącikach zainetresowań. Zajęcia dodatkowe.

  • Obiad cz. II

    -

    Czynności organizacyjne i samoobsługowe związane z przygotowaniem obiadu.

  • Swobodne zabawy dzieci oparte na ich spontanicznej aktywności

    -

    (zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastyczno–konstrukcyjne). Zajęcia dodatkowe.

  • Podwieczorek

    -

  • „Wesołe popołudnie”

    -

    zajęcia o charakterze wychowawczym, swobodne zabawy dzieci oparte na ich spontanicznej aktywności. Rozchodzenie się dzieci.

Dołącz do zajęć już teraz!

Proszę użyć poniższego przycisku, a przeniesiemy Państwa do formularza zgłoszeniowego, po wykonaniu zgłoszenia prześlemy Państwu wszystkie ważne informacje dotyczące wymagań rekrutacyjnych i opłat za naukę. Możecie Państwo podać swoje dane kontaktowe, a my zadzwonimy i opowiemy o naszym kompleksie edukacyjnym.