Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
---|---|---|---|---|
Schodzenie się dzieci
- „Radosny poranek” Zabawy i gry wynikające z własnej aktywności dzieci (zabawy manipulacyjne, konstrukcyjne, dydaktyczne) |
||||
Praca indywidualna z nauczycielem
- (ćwiczenie percepcji wzrokowej, słuchowej, grafomotorycznej). Zabawy ruchowe i integrujące grupę. Ćwiczenia poranne, Ćwiczenia i zabawy logopedyczne |
||||
Śniadanie
- Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne |
||||
Zajęcia dydaktyczne
- stymulujące i wspomagające rozwój dziecka, zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego (zajęcia zorganizowane, inspirowane i prowadzone przez nauczyciela) |
||||
II śniadanie
- |
||||
Swobodna aktywność dzieci
- w oparciu o ich spontaniczną aktywność |
||||
Zabawy językowe
- język angielski |
||||
Pobyt dzieci na świeżym powietrzu
- spacery (zajęcia sportowe w terenie) w przypadku niesprzyjającej pogody gry i zabawy ruchowe w sali. Prowadzenie obserwacji przyrodniczych, zajęcia artystyczne, zajęcia dodatkowe |
||||
Obiad cz. I (czynności higieniczne, mycie zębów)
- Czynności organizacyjne, porządkowe, higieniczne i sanitarne związane z przygotowaniem do obiadu ( pogadanka na temat zdrowego sposobu i stylu życia) |
||||
Relaks, słuchanie książek czytanych przez nauczyciela, bajek i opowieści
- Zabawy swobodne, praca kompensacyjno – stymulacyjna. |
||||
Swobodna aktywność dzieci
- w kącikach zainetresowań. Zajęcia dodatkowe. |
||||
Obiad cz. II
- Czynności organizacyjne i samoobsługowe związane z przygotowaniem obiadu. |
||||
Swobodne zabawy dzieci oparte na ich spontanicznej aktywności
- (zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastyczno–konstrukcyjne). Zajęcia dodatkowe. |
||||
Podwieczorek
- |
||||
„Wesołe popołudnie”
- zajęcia o charakterze wychowawczym, swobodne zabawy dzieci oparte na ich spontanicznej aktywności. Rozchodzenie się dzieci. |
||||
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
---|---|---|---|---|
Schodzenie się dzieci
- „Radosny poranek” Zabawy i gry wynikające z własnej aktywności dzieci (zabawy manipulacyjne, konstrukcyjne, dydaktyczne) |
||||
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
---|---|---|---|---|
Praca indywidualna z nauczycielem
- (ćwiczenie percepcji wzrokowej, słuchowej, grafomotorycznej). Zabawy ruchowe i integrujące grupę. Ćwiczenia poranne, Ćwiczenia i zabawy logopedyczne |
||||
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
---|---|---|---|---|
Śniadanie
- Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne |
||||
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
---|---|---|---|---|
Zajęcia dydaktyczne
- stymulujące i wspomagające rozwój dziecka, zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego (zajęcia zorganizowane, inspirowane i prowadzone przez nauczyciela) |
||||
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
---|---|---|---|---|
II śniadanie
- |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
---|---|---|---|---|
Swobodna aktywność dzieci
- w oparciu o ich spontaniczną aktywność |
||||
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
---|---|---|---|---|
Zabawy językowe
- język angielski |
||||
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
---|---|---|---|---|
Pobyt dzieci na świeżym powietrzu
- spacery (zajęcia sportowe w terenie) w przypadku niesprzyjającej pogody gry i zabawy ruchowe w sali. Prowadzenie obserwacji przyrodniczych, zajęcia artystyczne, zajęcia dodatkowe |
||||
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
---|---|---|---|---|
Obiad cz. I (czynności higieniczne, mycie zębów)
- Czynności organizacyjne, porządkowe, higieniczne i sanitarne związane z przygotowaniem do obiadu ( pogadanka na temat zdrowego sposobu i stylu życia) |
||||
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
---|---|---|---|---|
Relaks, słuchanie książek czytanych przez nauczyciela, bajek i opowieści
- Zabawy swobodne, praca kompensacyjno – stymulacyjna. |
||||
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
---|---|---|---|---|
Swobodna aktywność dzieci
- w kącikach zainetresowań. Zajęcia dodatkowe. |
||||
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
---|---|---|---|---|
Obiad cz. II
- Czynności organizacyjne i samoobsługowe związane z przygotowaniem obiadu. |
||||
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
---|---|---|---|---|
Swobodne zabawy dzieci oparte na ich spontanicznej aktywności
- (zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastyczno–konstrukcyjne). Zajęcia dodatkowe. |
||||
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
---|---|---|---|---|
Podwieczorek
- |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
---|---|---|---|---|
„Wesołe popołudnie”
- zajęcia o charakterze wychowawczym, swobodne zabawy dzieci oparte na ich spontanicznej aktywności. Rozchodzenie się dzieci. |
||||
-
„Radosny poranek” Zabawy i gry wynikające z własnej aktywności dzieci (zabawy manipulacyjne, konstrukcyjne, dydaktyczne)
-
(ćwiczenie percepcji wzrokowej, słuchowej, grafomotorycznej). Zabawy ruchowe i integrujące grupę. Ćwiczenia poranne, Ćwiczenia i zabawy logopedyczne
-
Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne
-
stymulujące i wspomagające rozwój dziecka, zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego (zajęcia zorganizowane, inspirowane i prowadzone przez nauczyciela)
-
-
w oparciu o ich spontaniczną aktywność
-
język angielski
-
spacery (zajęcia sportowe w terenie) w przypadku niesprzyjającej pogody gry i zabawy ruchowe w sali. Prowadzenie obserwacji przyrodniczych, zajęcia artystyczne, zajęcia dodatkowe
-
Czynności organizacyjne, porządkowe, higieniczne i sanitarne związane z przygotowaniem do obiadu ( pogadanka na temat zdrowego sposobu i stylu życia)
-
Zabawy swobodne, praca kompensacyjno – stymulacyjna.
-
w kącikach zainetresowań. Zajęcia dodatkowe.
-
Czynności organizacyjne i samoobsługowe związane z przygotowaniem obiadu.
-
(zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastyczno–konstrukcyjne). Zajęcia dodatkowe.
-
-
zajęcia o charakterze wychowawczym, swobodne zabawy dzieci oparte na ich spontanicznej aktywności. Rozchodzenie się dzieci.
-
„Radosny poranek” Zabawy i gry wynikające z własnej aktywności dzieci (zabawy manipulacyjne, konstrukcyjne, dydaktyczne)
-
(ćwiczenie percepcji wzrokowej, słuchowej, grafomotorycznej). Zabawy ruchowe i integrujące grupę. Ćwiczenia poranne, Ćwiczenia i zabawy logopedyczne
-
Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne
-
stymulujące i wspomagające rozwój dziecka, zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego (zajęcia zorganizowane, inspirowane i prowadzone przez nauczyciela)
-
-
w oparciu o ich spontaniczną aktywność
-
język angielski
-
spacery (zajęcia sportowe w terenie) w przypadku niesprzyjającej pogody gry i zabawy ruchowe w sali. Prowadzenie obserwacji przyrodniczych, zajęcia artystyczne, zajęcia dodatkowe
-
Czynności organizacyjne, porządkowe, higieniczne i sanitarne związane z przygotowaniem do obiadu ( pogadanka na temat zdrowego sposobu i stylu życia)
-
Zabawy swobodne, praca kompensacyjno – stymulacyjna.
-
w kącikach zainetresowań. Zajęcia dodatkowe.
-
Czynności organizacyjne i samoobsługowe związane z przygotowaniem obiadu.
-
(zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastyczno–konstrukcyjne). Zajęcia dodatkowe.
-
-
zajęcia o charakterze wychowawczym, swobodne zabawy dzieci oparte na ich spontanicznej aktywności. Rozchodzenie się dzieci.
-
„Radosny poranek” Zabawy i gry wynikające z własnej aktywności dzieci (zabawy manipulacyjne, konstrukcyjne, dydaktyczne)
-
(ćwiczenie percepcji wzrokowej, słuchowej, grafomotorycznej). Zabawy ruchowe i integrujące grupę. Ćwiczenia poranne, Ćwiczenia i zabawy logopedyczne
-
Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne
-
stymulujące i wspomagające rozwój dziecka, zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego (zajęcia zorganizowane, inspirowane i prowadzone przez nauczyciela)
-
-
w oparciu o ich spontaniczną aktywność
-
język angielski
-
spacery (zajęcia sportowe w terenie) w przypadku niesprzyjającej pogody gry i zabawy ruchowe w sali. Prowadzenie obserwacji przyrodniczych, zajęcia artystyczne, zajęcia dodatkowe
-
Czynności organizacyjne, porządkowe, higieniczne i sanitarne związane z przygotowaniem do obiadu ( pogadanka na temat zdrowego sposobu i stylu życia)
-
Zabawy swobodne, praca kompensacyjno – stymulacyjna.
-
w kącikach zainetresowań. Zajęcia dodatkowe.
-
Czynności organizacyjne i samoobsługowe związane z przygotowaniem obiadu.
-
(zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastyczno–konstrukcyjne). Zajęcia dodatkowe.
-
-
zajęcia o charakterze wychowawczym, swobodne zabawy dzieci oparte na ich spontanicznej aktywności. Rozchodzenie się dzieci.
-
„Radosny poranek” Zabawy i gry wynikające z własnej aktywności dzieci (zabawy manipulacyjne, konstrukcyjne, dydaktyczne)
-
(ćwiczenie percepcji wzrokowej, słuchowej, grafomotorycznej). Zabawy ruchowe i integrujące grupę. Ćwiczenia poranne, Ćwiczenia i zabawy logopedyczne
-
Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne
-
stymulujące i wspomagające rozwój dziecka, zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego (zajęcia zorganizowane, inspirowane i prowadzone przez nauczyciela)
-
-
w oparciu o ich spontaniczną aktywność
-
język angielski
-
spacery (zajęcia sportowe w terenie) w przypadku niesprzyjającej pogody gry i zabawy ruchowe w sali. Prowadzenie obserwacji przyrodniczych, zajęcia artystyczne, zajęcia dodatkowe
-
Czynności organizacyjne, porządkowe, higieniczne i sanitarne związane z przygotowaniem do obiadu ( pogadanka na temat zdrowego sposobu i stylu życia)
-
Zabawy swobodne, praca kompensacyjno – stymulacyjna.
-
w kącikach zainetresowań. Zajęcia dodatkowe.
-
Czynności organizacyjne i samoobsługowe związane z przygotowaniem obiadu.
-
(zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastyczno–konstrukcyjne). Zajęcia dodatkowe.
-
-
zajęcia o charakterze wychowawczym, swobodne zabawy dzieci oparte na ich spontanicznej aktywności. Rozchodzenie się dzieci.
-
„Radosny poranek” Zabawy i gry wynikające z własnej aktywności dzieci (zabawy manipulacyjne, konstrukcyjne, dydaktyczne)
-
(ćwiczenie percepcji wzrokowej, słuchowej, grafomotorycznej). Zabawy ruchowe i integrujące grupę. Ćwiczenia poranne, Ćwiczenia i zabawy logopedyczne
-
Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne
-
stymulujące i wspomagające rozwój dziecka, zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego (zajęcia zorganizowane, inspirowane i prowadzone przez nauczyciela)
-
-
w oparciu o ich spontaniczną aktywność
-
język angielski
-
spacery (zajęcia sportowe w terenie) w przypadku niesprzyjającej pogody gry i zabawy ruchowe w sali. Prowadzenie obserwacji przyrodniczych, zajęcia artystyczne, zajęcia dodatkowe
-
Czynności organizacyjne, porządkowe, higieniczne i sanitarne związane z przygotowaniem do obiadu ( pogadanka na temat zdrowego sposobu i stylu życia)
-
Zabawy swobodne, praca kompensacyjno – stymulacyjna.
-
w kącikach zainetresowań. Zajęcia dodatkowe.
-
Czynności organizacyjne i samoobsługowe związane z przygotowaniem obiadu.
-
(zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastyczno–konstrukcyjne). Zajęcia dodatkowe.
-
-
zajęcia o charakterze wychowawczym, swobodne zabawy dzieci oparte na ich spontanicznej aktywności. Rozchodzenie się dzieci.
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
6:00 am |
Schodzenie się dzieci
- „Radosny poranek” Zabawy i gry wynikające z własnej aktywności dzieci (zabawy manipulacyjne, konstrukcyjne, dydaktyczne) |
||||
6:15 am | |||||
6:30 am | |||||
6:45 am | |||||
7:00 am | |||||
7:15 am | |||||
7:30 am | |||||
7:45 am | |||||
8:00 am |
Praca indywidualna z nauczycielem
- (ćwiczenie percepcji wzrokowej, słuchowej, grafomotorycznej). Zabawy ruchowe i integrujące grupę. Ćwiczenia poranne, Ćwiczenia i zabawy logopedyczne |
||||
8:15 am | |||||
8:30 am |
Śniadanie
- Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne |
||||
8:45 am | |||||
9:00 am |
Zajęcia dydaktyczne
- stymulujące i wspomagające rozwój dziecka, zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego (zajęcia zorganizowane, inspirowane i prowadzone przez nauczyciela) |
||||
9:15 am | |||||
9:30 am | |||||
9:45 am | |||||
10:00 am |
II śniadanie
- |
||||
10:15 am |
Swobodna aktywność dzieci
- w oparciu o ich spontaniczną aktywność |
||||
10:30 am | |||||
10:45 am |
Zabawy językowe
- język angielski |
||||
11:00 am | |||||
11:15 am |
Pobyt dzieci na świeżym powietrzu
- spacery (zajęcia sportowe w terenie) w przypadku niesprzyjającej pogody gry i zabawy ruchowe w sali. Prowadzenie obserwacji przyrodniczych, zajęcia artystyczne, zajęcia dodatkowe |
||||
11:30 am | |||||
11:45 am | |||||
12:00 pm | |||||
12:15 pm |
Obiad cz. I (czynności higieniczne, mycie zębów)
- Czynności organizacyjne, porządkowe, higieniczne i sanitarne związane z przygotowaniem do obiadu ( pogadanka na temat zdrowego sposobu i stylu życia) |
||||
12:30 pm | |||||
12:45 pm |
Relaks, słuchanie książek czytanych przez nauczyciela, bajek i opowieści
- Zabawy swobodne, praca kompensacyjno – stymulacyjna. |
||||
1:00 pm | |||||
1:15 pm |
Swobodna aktywność dzieci
- w kącikach zainetresowań. Zajęcia dodatkowe. |
||||
1:30 pm | |||||
1:45 pm | |||||
2:00 pm |
Obiad cz. II
- Czynności organizacyjne i samoobsługowe związane z przygotowaniem obiadu. |
||||
2:15 pm | |||||
2:30 pm |
Swobodne zabawy dzieci oparte na ich spontanicznej aktywności
- (zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastyczno–konstrukcyjne). Zajęcia dodatkowe. |
||||
2:45 pm | |||||
3:00 pm | |||||
3:15 pm | |||||
3:30 pm |
Podwieczorek
- |
||||
3:45 pm |
„Wesołe popołudnie”
- zajęcia o charakterze wychowawczym, swobodne zabawy dzieci oparte na ich spontanicznej aktywności. Rozchodzenie się dzieci. |
||||
4:00 pm | |||||
4:15 pm | |||||
4:30 pm | |||||
4:45 pm | |||||
5:00 pm | |||||
5:15 pm | |||||
5:30 pm | |||||
5:45 pm |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
6:00 am |
Schodzenie się dzieci
- „Radosny poranek” Zabawy i gry wynikające z własnej aktywności dzieci (zabawy manipulacyjne, konstrukcyjne, dydaktyczne) |
||||
6:15 am | |||||
6:30 am | |||||
6:45 am | |||||
7:00 am | |||||
7:15 am | |||||
7:30 am | |||||
7:45 am |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
8:00 am |
Praca indywidualna z nauczycielem
- (ćwiczenie percepcji wzrokowej, słuchowej, grafomotorycznej). Zabawy ruchowe i integrujące grupę. Ćwiczenia poranne, Ćwiczenia i zabawy logopedyczne |
||||
8:15 am |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
8:30 am |
Śniadanie
- Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne |
||||
8:45 am |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
9:00 am |
Zajęcia dydaktyczne
- stymulujące i wspomagające rozwój dziecka, zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego (zajęcia zorganizowane, inspirowane i prowadzone przez nauczyciela) |
||||
9:15 am | |||||
9:30 am | |||||
9:45 am |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
10:00 am |
II śniadanie
- |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
10:15 am |
Swobodna aktywność dzieci
- w oparciu o ich spontaniczną aktywność |
||||
10:30 am |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
10:45 am |
Zabawy językowe
- język angielski |
||||
11:00 am |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
11:15 am |
Pobyt dzieci na świeżym powietrzu
- spacery (zajęcia sportowe w terenie) w przypadku niesprzyjającej pogody gry i zabawy ruchowe w sali. Prowadzenie obserwacji przyrodniczych, zajęcia artystyczne, zajęcia dodatkowe |
||||
11:30 am | |||||
11:45 am | |||||
12:00 pm |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
12:15 pm |
Obiad cz. I (czynności higieniczne, mycie zębów)
- Czynności organizacyjne, porządkowe, higieniczne i sanitarne związane z przygotowaniem do obiadu ( pogadanka na temat zdrowego sposobu i stylu życia) |
||||
12:30 pm |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
12:45 pm |
Relaks, słuchanie książek czytanych przez nauczyciela, bajek i opowieści
- Zabawy swobodne, praca kompensacyjno – stymulacyjna. |
||||
1:00 pm |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
1:15 pm |
Swobodna aktywność dzieci
- w kącikach zainetresowań. Zajęcia dodatkowe. |
||||
1:30 pm | |||||
1:45 pm |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
2:00 pm |
Obiad cz. II
- Czynności organizacyjne i samoobsługowe związane z przygotowaniem obiadu. |
||||
2:15 pm |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
2:30 pm |
Swobodne zabawy dzieci oparte na ich spontanicznej aktywności
- (zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastyczno–konstrukcyjne). Zajęcia dodatkowe. |
||||
2:45 pm | |||||
3:00 pm | |||||
3:15 pm |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
3:30 pm |
Podwieczorek
- |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
3:45 pm |
„Wesołe popołudnie”
- zajęcia o charakterze wychowawczym, swobodne zabawy dzieci oparte na ich spontanicznej aktywności. Rozchodzenie się dzieci. |
||||
4:00 pm | |||||
4:15 pm | |||||
4:30 pm | |||||
4:45 pm | |||||
5:00 pm | |||||
5:15 pm | |||||
5:30 pm | |||||
5:45 pm |
Pomaganie rodzicom wychowywać wspaniałe dzieci to nasza specjalność. Zadzwoń już dziś, by umówić się na spotkanie :)